Formular retur

Daca coletul trimis de noi nu este conform, orice produs se schimba GRATUIT pentru primul schimb chiar a 2-a zi (daca sunteti in aria de acoperire a FAN COURIER, daca nu, in maxim 7 zile).
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel
Produsul trebuie sa aiba cutia in starea primita, nedeteriorata sau lipita. Pentru transport veti proteja cutia cu alt ambalaj astfel incat cutia sa ramana in starea in care ati primit-o
Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor poze justificative prin care sa ne asiguram ca produsul care face obiectul returului nu prezinta urme de purtare.
Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucratoare de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Produsele achizitionate alaturi de o promotie se pot schimba doar cu produse care au fost sau mai sunt in promotia respectiva! Exemplu: Daca ati achizitionat 2 produse la promotia 1+1 Sandale si doriti schimbarea unuia, va trebui sa va alegeti un alt produs din categoria Sandale.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 15 de zile de la primirea coletului.
*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Siteul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.
In caz de retur total (cu cerere de rambursare bani in cont) si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare, celtuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client. Clientul poate plati singur curierul, iar daca nu plateste, banii reprezentand transportul se vor scadea din valoarea produselor.


Procedura pentru returnarea produselor este urmatoarea:
1. Completati formularul de retur aflat in lateral  si noi trimitem curierul sa ridice coletul.
2. Nu vom primi colete trimise de cliente si neaprobate in prealabil
3. Odata cu trimiterea coletului va rugam sa ne trimiteti un numar de cont in care sa va returnam banii
4. Banii se returneaza doar in cont in max 15 zile de la primirea coletului.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

Produsele NU se pot returna personal. Retunarea produselor se va face doar prin intermediul firmei de curierat.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care S.C. WEB MEDIA CONCEPT SRL va suporta contravaloarea transportului.
Produsele NU se returneaza prin intermediul Postei Romane

Exceptii:

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

b) Produsele distinct personalizate;
Returul in cazul promotiilor 1+1 gratis sau 1+1 cu x% reducere. In cazul returului unor produse care fac parte dintr-o promotie, nu se poate returna produsul cu pret intreg si pastra produsul redus. In aceasta situatie va trebui sa returnati ambele produse si vi se vor returna banii pe amandoua produsele.

Formular de retur:


Daca totusi doriti sa pastrati un produs, se va calcula valoarea procentual a reducerii din totalul comenzii raportat la fiecare produs in parte. Exemplu, daca ati cumparat 2 produse, unul cu 80 lei si celalat cu 100 lei si ati primit o reducere de 80 lei, si doriti sa returnati doar un produs, veti primi inapoi doar 55.5 lei in cazul produsului de 100 lei si 44.5 lei daca returnati produsul de 80 lei deoarece, la o comanda totala de 180 lei ati primit o reducere de 80 lei adica 44,44% din fiecare produs. Pretul transportului pentru retur revine in sarcina Clientului conform legislatiei in vigoare.

Comodo SSL